miercuri, 5 iunie 2013

Pregatiti-va din timp noile modele de incheiere bilingve!!
Eu va atasez o incheiere de traducator + notar (redactata dupa noile norme) in ROMANA.
Multa bafta in a reda exact sensul (sau nonsensul) frazelor astora in limbile straine in care traduceti voi. Eu una inca ma chinui sa vad cum sa fac un chinez sa priceapa ce scrie aici....
P.S. (nu am feedback de la nimeni, in afara de comentariul Oanei Radu. Nu puteti adauga comentarii, asa-i? Eu ce trebuie sa fac sa permit publicarea lor, pentru ca nu am primit niciun comentariu spre aprobare...)

Bafta tuturor!

Delia Motoaşcă




2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stau si ma intreb cum vom scrie, ref. la onorariul perceput, in cazul in care plata ni se face de catre client la 30 zile de la emiterea facturii? Cred ca la asta nu s-au mai gandit...!!!

    RăspundețiȘtergere